Tuesday, September 1, 2009

Berbuka di GOODHOPE HOTEL

Salam,

Hari ahad yang lepas, aku berkesempatan untuk menjamu atau berbuka puasa di salah sebuah hotel di johor ni. Goodhope Hotel. Kalau nak aku pergi, memang tak mampu walalupun aku rasa yang harga dia boleh di katakan affordable lar juga. Terima Kasih kepada kawan aku Chee yang bertanggungjawab mengeyangkan perut aku yang sentiasa lapar ni. Hehe So serba sedikit, inilar gambar makanan tu. 1st round waktu berbuka tu. Meja kecik, kalau besar tentu aku tambah lagi jumlah pinggan kat atas meja tu. Huhu, terima kasih Chee, banyak-banyak. This is my time, next who knows, right?


Hampir Keseluruhan Juadah Berbuka aku dan Chee


Gambar Chee... Insan bertanggungjawab,, huhu thanx bro!!


Lagi sekali gambar semua makanan, yg muat gambar jer lar.. hehehe



Ikan bakar.. Not really my taste.. but its grate though!! :P

Nasi, daging beriyani, ayam, dan udang.. walalupun aku tak suka udang.. tambah lagi satupinggan besar tu udang ni.. penuh sampai gatal hidung aku.. huhu SEDAP!!!!


Kentang@Cheezy Wedges.. tak berapa Cheezy lar.. huhu



Buah-buahan..


Kuih muih dan kek.. yg tengah tue paling sedap.. sampai aku nak amik kali ke berapa entah, dah habis.. menyesal woooo....


Puding Ais Krim.. Not Bad!!!


BBQ Kambing.. aku x makan.. walaupun aku termakan satu.. ish3x.. rasanya bukan main tak kena dengan tekak aku ni.. mmg bukan favourite.. anyway bbq souce dia..sedap!!


Satay of coz.. bawah tu ada hot dog bakar...


Buah-buahan pilihan AKu.. yg atas tu Chee..


Soto


Dan lagi gambar...

ANyway, terima kasih banyak-banyak kepada Chee. Kalau tidak tak merasa lar aku nak makan kat hotel ni berbuka. Sekali setahun@seumur hidup, hehehe. Thanks again ha!! Really meant it...


aurafitra

0 comments: