Wednesday, May 15, 2013

Tangisan dalam ketawa

Salam,

Ntah kenapa lah setiap kali ada masalah, dekat sini juga yang menjadi tempat untuk di luahkan. Pada sapa lagi lah kan? Hahaha kesian. Nasib orang yang menyendiri begini. Mmg beginilah nasibnya. Sejak dari malam tadi hati aku ni bersedih jer. Sedih kenapa dan mengapa, biarlah ianya tersemat di kalbu. Kalau di beritahu tiadalah lagi yang surprisenya. Hehehe ngok juga kadang2 aku ni. Bukan kadang2 mcm selalu jer. Hahaha Cuba menceriakan diri aku ni. Tapi dalam hati ya Allah, dah bebaldi kot air mata hati. Hehehe buat pertama kalinya aku kecik hati yang sebenar-benarnya. And im let it out. Bagitau dekat orang yang sepatutnya tahu. Bila nak, laju tapi bila aku pulak nak masing2 berdolak dalih. Ya Allah, penatnya.... Penat sangat. Kalau lah kurangnya iman di dada ntah apa dah aku buat. Tapi nasib baik akal fikiran masih waras. Tak perlah, at least aku dah luahkan and buat pertama kalinya aku nak menangis waktu call tu. Kikiki lembutnya hati ko kan fikri. Biasalah anak bongsu dan manja sikit. Hahaha dugaan Allah bagi ni baru sikit. Dan aku rasa dugaan kali ini adalah dugaan yang sebenarnya. Ya Allah, kukuhkan dan ttpkan lah iman ku kepada Mu dan tabahkan lah hati aku menghadapi semua dugaan ini. Amin. Mungkin dari awal lagi ia tidak sepatutnya begini. Mungkin ini salah satu cara bagaimana Allah nak tunjukkan yg ini bukanlah yg terbaik. Ntahlah.. Aku pun tak tau apa maksud tersirat semua ini. Masih belum mampu memberi jawapan. Tak perlah, biarlah aku jer yang tanggung ni sorg. Bagitau pun tak bo membantu. Cuma yang dapat aku lakukan bertahan, senyum, dan teruskan segalanya sebelum semuanya berubah. Kalau lah aku boleh membenci......

0 comments: