Thursday, April 16, 2009

The WORSE sem EVER!!

Salam,


Terbukti!! Bukan sekadar gurauan atau khayalan. Semuanya telah menjadi kenyataan. Apa yg selama nie aku takutkan sepertinya akan muncul. Inilah antara semester yg paling teruk pernah aku hadapi. Tak pernah rasanya aku merasai seperti mana yg sedang aku rasa. Semuanya serba tidak kena sem nie. Apa nak jadi pun aku dah tak tau. Final exam just around d corner. Tp, satu apa pun buku aku tak sentuh lagi. Dah lar macam tue, tak study, bila ada mood nak study sekali berita yg paling aku n kawan2 takut keluar. Carrymark utk paper OSHA keluar. OMG. Betul-betul membuat aku terkedu. Mmg mencata sejarah. Sejarah hitam. Tidak sampai seminggu aku mendapat berita pemergian arwah, yg nie pula muncul. Mmg bencana betul. Separuh jer dr carrymark tue. Its unbelievable. Mmg sukar utk mempercayainya. Tp itulah hakikat. Betul2 membuatkan aku 'down'. I'm just down. Salah siapa??? Aku??? Mayb.. Pensyarah??? Mustahil. (I'm trying 2 b nice here). Tak payah nak cari salah siapa. Mmg salah diri sendiri. Aduh. Terjatuh aku. Betapa susahnya nak bangun kembali.


Final mmg sgt dekat. Kalau dihitung, cukup-cukup bilangan jari tangan aku nie utk mengira. Genap 10 hr lagi dr hr nie b4 1st paper. Its sucks though. Really!!! Jusk like i'm going somewhere dark. Vr duck. Dah tak tau kat mana should i'm heading 2?? Its crazy.. but not crazy LOVE. Haha. !st paper will b on april 26. Followed by next day, 27. WTH??? Takkan tak reti susun jadual. Boleh pulak star8. Walaupun hakikatnya mcm aku tak biasa star8 nie. tp dah keadaan macam nie jauh di sudut hati aku nak sgt ada 'gap' so aku leh catch up balik subjek tue jer. Mmg kalau nak diikut. Susunan jadual pekse kitaorg mmg tak pernah nyer best. Sama ada terlalu dekat atau terlalu jauh... (tak reti buat ker???)

Dah lar. Aku post kali nie pun bukan nya bo ubah apa2. Semuanya berbalik pada diri sendiri. Kalau nak ubah, kita lar kena ubah. Org lain tak bo nak ubah kita. Ini sekadar medium utk aku luahkan apa yg aku rasa. I dont give a shit kat sapa2 yg fikir entah apa2 entah mamat nie. Lantak korg lar. I'm tired. Tired dah to look after what people say bout me. I'm DONE!!! Yg pntg, skrg AKU. AKU adalah AKU. Haha

Apa-apa pun aku just wish member2 kat UTM SKUDAI nie yg nak final, GOOD LUCK. Hope luck with us. Just left whatever yg mengganggu behind. Ceh pandai lak aku nak bg advise. Sendiri pun tak teradvise. Yg dah final year tue, herm sedih la pulak. Korg dah habis. Aku nie masih mnjd penghuni setia UTM. Bukan extend tau. Peringatan tue. :) Dan juga kepada member2 serata tanah air dan dunia.


(Salah satu cara lepas 'bebanan' huhu)


(Secara jujurnya pun aku tak tau apa aku merepek. OSHA nie mmg bikin gua panas betul. One more thing, i'm just being vrrrr NICE here. Td terbaca org yg tulis blog nie berbahaya. Tak pasal kena masuk court nanti. Baca dalam berita harian.Terpaksa lar. Herm.. tp kena juga kan luahkan apa kita fikir. Just secong thought from kita sebagai manusia nie. Demokrasi kan?? Bebas bersuara.. Tp bebas pun biar lar berpada2. Jgn menjatuhkan, mengaibkan sesuatu pihak)


m fikri

0 comments: