Friday, November 6, 2009

Malacca Trip

Salam,

Hai, berjumpa lagi kita. Dah ada peluang, aku gunakanlah nak online ni. Hahaha So hari tu aku ada bagitau kitaorang pergi Melaka kan. So ini adalah antara gambarnya. Banyak sangat gambar sampai tak larat aku nak upload.









Sekitar Bangunan A famosa (kalau aku tak silap)










(masih sekitar afamosa)










Kat Muzium Kapal Samudera ( hahaha main hentam jer nama)

Oklah, setakat ini itu jer lah gambar yang sempat aku upload. Tak larat dah sebenarnya nak mengupload ni. Bukan satu kerja yang senang. Sebenarnya kan banyak sungguh pengalaman sepanjang perjalanan ni. Ada yang menarik, dah tak kurang yang sedihnya (yg sedihnya ada yang kena marah) entah lar, aku pun tak tau lar, tapi rasanya itu perkara biasa apabila berada di dalam satu kelompok yang besar dan terasing di negeri orang. Huhu

Pengalamnnya nanti aku ceritakan sebaik sahaja aku naik sem kalau aku ingat lagi lar apa yang berlaku. Akak flexible lar, sesat pusing bandar lar (bukan aku), confius nak pergi mana lagi, makan pun masalah macam-macam lagi lah. Oklah ciao


aurafitra

0 comments: