Monday, December 7, 2009

Saja UPDATE...

Salam,

Wuts up??? Apa khabar semua? Mesti banyak cerita kalau nak dikongsikan kan? Yer lar, macam aku yang bercuti lebih sebulan ni, macam-macam berlaku. Dari yang bestnya sehinggalah kepada yang tak best nya. Cuti pun sekarang hanya tinggal lagi 7 hari jer sebelum aku melangkah kembali ke Johor untuk menghabiskan semester terakhir aku sebelum aku bergelar graduan. Tak sabar rasanya, tapi dalam masa yang sama, sedih pun ada juga. Yer lar dah nak habis, bukan senang nak jumpa kawan-kawan yang lain tu. Nanti masing-masing sibuk dengan kerjaya masing-masing. Begitu juga dengan aku. Mungkin ada juga yang mendirikan rumah tangga. Beranak pinak, lagi lar susah nak berjumpa. Keutamaan tu mestilah kepada keluarga kan? Hahahaha. Aku? Masih jauh perjalanan. Aku pun belum lagi menentukan masa depan lagi. Maksudnya dah habis ni nak buat apa. Sambung atau kerja. Tengok keadaan. Kalau x sambung rasa rugi lar pulak kan? Tengok lar macam mana nanti. Yang pasti aku akan buat yang terbaik untuk diri aku. Hahahah

Waktu macam ni, tak sabar nak balik JOhor pun ada gak, tapi bila dah balik sana, banyak larp;ulak kerja nak kena buat. Malas betul aku. Kan alangkah baiknya kalau hanya melepak kat rumah. Tapi bila kat rumah, boring pulak. Kerja pun bagus juga kan. Nantilah, bila dapat hidayah aku nak buat apa, aku bagitau, yang pasti sekarang kena tumpu untuk projek akhir tahun aku kat UTM tu. So many projects ahead lor. Tak tau macam mana. Boleh cope ker tak dengan keadaan macam tu. Hahahaha Yang pasti kalau keadaan mengizinkan, kami akan banyak pergi bercuti. Kemana? Tak tau lagi. Tapi yang pasti memang kena pergi bercuti. Dah akhir ni, kena lar spent time bersama sikit. Hahaha

Oklah, aku dah lapar bangat ni. Kat sini bangun, makan, dan tidur. Itu jer lar kerja aku. BEst lar macam tu. Sementara boleh nikmat ni, kita nikmati betul-betul. Nanti dah tak boleh dah, bila dah balik JOhor atau kerja. Tapi sebelum aku out, juat nak ucap tahniah kepada semua kekawan yang resultnya gempaq semacam jer sem lepas kan!! Tahniah semua, berkat penat lelah usaha study group tu.. hahahaha terutamanya aku ada dalam group tu, hahaha (poyo) gurau jer. Apa-apa pun, its worth it!!!! Really!!! Kalau x, x tau macam mana result kita kan? Thanks ya Guys!!!! Love youuuuuu.. hahahaha ( as a frineds). ANd another congratulations to my favourite tennis player , NIkolay Davydenko yang menang dekat London!!! Tahniah! Attaboy!!!! HAhahaha. Ok lah setakat ini jer, minggu depan aku update lagi. Ciaw!!

aurafitra

0 comments: