Friday, September 3, 2010

Kentang Putar, bukan sebarang Putar

Salam,

Beberapa hari sahaja lagi kita nak menyambut syawal. Tak sabar rasanya, bukan apa, boleh makan di siang hari balik. Hehehe nak buat macam mana, sah-sah aku ni pelahap orangnya. Jujur tu bagus, tak payah nak hipokrit. I hate hypocrite! Say no to that. Be yourself instead of what people are gonaa say abaout you. Let them be. Orang kalau dah tak tau nak buat apa, itulah kerja nya. Asyik nak sibuk akan hal orang lain. Ini lah, itulah, ish.. really dont like that.

Tapi entry kali ni bukan berkenaan itu, ini berkenaan satu juadah berbuka yang agak unik aku jumpa di bazar Ramadhan. So aku cerita lar dekat kawan aku, dia pun tertarik dan suh aku letak gambar dalam blog ni. Tapi rasa macam dah habis. Mungkin rezeki aku, buka tudung saji, ada lagi juadah tu, walaupun tinggal sikit. So inilah gambarnya.





So inilah bentuknya kentang goreng tu. Yang pasti cuba bayang kan, ada lidi ditengah2 kentang itu. Quite unic bukan? hehehe So apa kata anda mencubanya.. walaupun just ordinaru photatoas, its interesting and unique. hhahaha Ciaw

aurafitra



0 comments: