Saturday, January 22, 2011

Almost two month.. and still counting

Salam,

Kalau di kira, hari ni dah masuk 2 bulan 2 hari aku melangkah ke satu alam yang baru untuk aku. Bukan alam perkahwinan macam kawan baik aku tu, siap dah nak dapat anak dah dia, cepat produce. Tapi alam pekerjaan. Dan sepanjang dua bulan ni juga tanpa peneman setia ni, aku banyak cerita tak berupdate dan bermacam ragam yang telah aku jumpa. Ini dan itu dan banyak yang nak diceritakan tap rasanya tak patut di ceritakan. Apalah aku ni, kata nak cerita tapi tak dapat nak diceritakan. Jangan cakap putar belit boleh tak? hahahaha 

Dan saat-saat aku nak update blog ni, waktu tu lah idea tak nak keluar. Di tambah dengan blog ni yang agak macam bengong, sabarkan jer lah, so aku pun tak jadilah nak update. Esok aku mencari idea apa yang nak di update, bo tak??? Tajuk still sama lar.. dah macam ni.. aku keciwa.. wahahahahaha

aurafitra

0 comments: