Thursday, January 27, 2011

Another day another Thursday

Salam,

Percaya atau tidak hari semakin berlalu, melangkah menongkah arus perjalanan yang sungguh berliku. Sepanjang hampir dua puluh enam tahun bernafas di bumi yang sementara ini, entah berapa banyak khamis yang telah aku tempuhi. Dan sebenarnya semenjak dua menjak ni, hari khamis umpama merupakan hari yang sungguh tidak aku nantikan, entah kenapa dan aku tiada jawapannya. Kalau ikutkan semua hari aku tak nanti kan. Kecuali sabtu jer lar yang agak tidak memusingkan kepala aku ni. Hari lain, entah mengapa, jiwa ku berdolak dalik kalau la boleh setiap hari adalah hari sabtu. Hahahaha entah apa aku merepek di pagi hari pun aku tak tau yer. Jangan tanya kenapa dan apa dan segala jenis persoalan kerana aku tak tau jawapannya. Hahahahaha Ok lah ciao, nak menjamah nasi goreng sebagai breakfast aku hari ni Hahahaha

aurafitra

0 comments: