Saturday, March 12, 2011

Buy Online

Salam,

Hari ni dan saat ini, nak tak nak aku kena juga berusaha untuk menjadikan blog ini salah satu daripada blog yang sentiasa berupdate. Mempunyai blog sebenarnya merupakan satu cabaran dan memerlukan komitmen yang tinggi, bukan hanya sekadar 'trend' orang lain ada blog, kita pun nak juga. Tapi usaha dalam berblog tiada. baik tak payah kan? So, bila aku terfikir begitu, pergh, bak aku yang terketuk kepala sendiri. Nak tak nak, have to act now, not later or tomorrow. 

So untuk hari ni, terfikir nak tulis berkenaan pembelian secara online ni. Secara jujurnya, i dont really believe in buying online. Banyak yang difikir, dan kebanyakannya negatif. Maybe itu cara aku berfikir, suka memikirkan kesan buruk dari baik untuk sesuatu perkara. I'm working on that, trying to change the way i think. Takes time, but i will. So, nak tak nak, hasil dari keterpaksaan, terpaksalah aku menggunakan medium yang satu ini dalam membuat pembelian. Kenapa terpaksa? Mencari senaskhah novel di sini cukuplah susah. Dalam beberapa hari mencuba untuk mencari, tidak membawa apa hasil akhirnya, terpaksalar menggunakan medium yang satu ini. Dan inilah hasilnya!!!!


Just within two days, apa yang di hajatkan sampai. Pergh, i was suprised by that actually. Tak expect yang ianya akan secepat itu, and it was under good condition you know. Hahaha first experience dan ianya menunjukkan hasil yang baik, nak tak nak kenalah admit, it was good dan bolehlah buat yang kedua. Always nak compare macam mana dia punya service. 

Ini sebenarnya merupakan satu kemudahan yang sepatutnya tidak di abaikan oleh kita semua. Try to use it, tapi rasanya untuk benda-benda yang macam ni oklah, yang lain, rasanya terpulang kepada individu dalam menilainya. Tapi it was good. Only the cost is higher than actual price. Mestilah, habis tu shipping cost macam mana. Tapi kalau free delivery sevice kan bagus. Hahahaha oklah, itu saja untuk hari ni, and i will try my best tp update twice a week. Thats a promis to myself. ANd have a nice weekend. 


aurafitra

2 comments:

Anonymous said...

novel ape ko beli weh???

aurafitra said...

ADA LAH.. HAHAHA BIASA LA AKU