Tuesday, March 29, 2011

PWTC dan Window Shopping (Aku jer, Din tak)

Salam,

Apa khabar semua? Semoga semua berada dalam keadaan sihat hendakNya. Lupakan segala sengketa, lupakan segala duka, semoga minggu ini akan menjadi minggu yang terbaik! Tu dia intro, biasa lah kan di pagi2 macam ni, memang lar idea tu hilang entah kemana. Yang berada di fikiran, hanya lah bantal, katil, dan selimut. Di tambah kepenatan bekerja, actually bukan penat fizikal, tapi minda yang penat. Penat dengan semua yang berlaku. Itu sebab aku suruh lupakan semuanya, dan make it this week the whole new! hahaha 

N3 kali ni hanya nak tunjukkan beberapa gambar yang di ambil ketika aku dan kawan pergi BNYOUTHJOBFAIR ahad yang lepas aka semalam lah. Di sebalik tu, ada kisah yang nak aku ceritakan. Kebetulan dekat sana ada lah suruhanjaya pilihanraya, so nak tak nak, kerana rasa tanggungjawab aku pun daftar lah sebagai pengundi (baru nak daftar, bertanggungjawab sangatlah kan) hahaha. Tengah isi borang sekali, borang keahlian menjadi ahli ....... pun ada. Aku cakap la kat kawan aku, aku ni tak sure mana sidenya. So tak bo nak isi. Tapi kalau tak isi, tak boleh pulak. Nak tak nak isilah aku. Dan dengan rasminya, entah rasmi ke tak, aku pun tak tau, maka jadilah aku ahli .... hehehe apa yang penting? Bukan setakat kerjasama, tapi undi anda adalah rahsia! Oklah ini adalah gambar-gambar sekita di sana.


















Ops, gambar bungai tu di SOGO. AKu hanya window shopping, kawan aku yang memberli aka shopping. Tengah pokai, biasa lah kan, hujung bulan. hehehe So inilah antara gambar yang mampu aku uploadkan. Till next time. Remember, lupakan semuanya, buat dek jer de... hahaha copycat. See ya  and have a nice week ahead!

aurafitra

0 comments: