Sunday, November 6, 2011

Aidiladha

Salam,

Selamat Hari Raya Aidiladha. Semoga pengorbanan kita semua di redhai olehNya. Hari ni lah yang betul-betul aku rasakan macam  hari raya. Ada rendang, pulut, dan macam-macam lagi lah. Kalau tak hari raya ni biasanya kerja, kerja dan kerja. Itulah pengorbanannya kan??? Bersesuaian lah dengan hari raya korban ni. Seperti yang dikatakan oleh seseorang laman muka buku nya. So kepada sesapa yang bekerja tu, jangan lah bersedih, anggaplah seperti yang aku coretkan. It was a sacrifice. Seperti lagu Elton John tu. 

Enough about hari raya dan pengorbanan. The funny story tu waktu hari raya pagi tadi. Jujurnya, malas nak bangun pagi tadi, nak tak nak terpaksa lah, al maklumlah semalamnya penat bekerja. Tapi walaumacamanapun, aku bangun lah juga. Dengan semangatnya, sampai jer kat masjid, sekali semayang nya udah habis. Malu yang amat, hanya tuhan yang tahu, dah lah dengan tak bersalahnya aku masuk menonong jer  dalam masjid tu, sekali orang dah berdoa dah. Sabar jer lah. Apa lagi nak cover malunya aku keluar jer terus pergi kedai beli barang yang di pesan. Huhuhu, malu sungguh. 

So the moral of the story, jangan lah pergi lambat-lambat. Masalahnya, tak lambat rasanya aku ni, dia yang mula awal ni. Nak buat macam mana. Aduh, tak perlah bukan salah aku pun. Oklah, i'm trying to reach my father, but he didnt pick up his phone. Apa gunanya handphone???? 

aurafitra

0 comments: