Friday, February 12, 2010

Home Sweet Home

Salam,

Home Sweet Home! Akhirnya aku balik juga rumah. Rasanya dah lama dah aku tak balik akhirnya, aku berjaya juga menjejaki kaki aku ke rumah ini. Hahaha gembiranya rasa hati. Hahaha Walaupun cuti ni hanya seminggu, tapi dapat juga aku merehatkan minda dan fizikal aku dari memikirkan semua kerja yang berlambak di UTM tu. Walaupun aku merasakan yang aku tak ada lar rehat sangat, sebab dalam perancangan macam nak buat sikit kerja yang aku tinggal kat sana. Hahaha Dalam perancangan jer lar. Tapi tak tahu lagi macam mana.


1st----->Home Sweet Home


2nd-----> Enter

3rd-----> Straight to the kitchen.. yummy!!!


4th----> After having lunch, tempat ni mesti di tuju sambil baca paper.. hahaha

4 benda ni lar yang aku buat sebaik sahaja aku sampai rumah semalam (11.2.2010). Hahaha part of it, adalar aku punggah baju nak basuh. Biasa lar, sekali sekala balik mestila nak kena basuh baju. Hahahaha Kat bawah ni pulak gambar anak buah aku. Si kakak dan si abang.


Kakak penat balik sekolah... terus tidur

Si abang pulak tak reti tdur.. yg lain semua dah tidur kecuali dia, aku and my mum of coz hehe

p/s : Berfikir dan memikir.......

Ciao

aurafitra

0 comments: