Saturday, February 6, 2010

Camera Baru dan CHINESE NEW YEAR

Salam,


Akhirnya dapat juga aku update blog ni. Walaupun tak banyak yang berlaku, tak apa lar, aku rasa aku update juga lar dari biarkan blog ni berhabuk tak berusik. Hahaha Apa guna blog kalau setakat nak di biarkan begitu jer kan? At least berupdate lar sikit. Penat-penat design blog. Last-last biarkan begitu jer. Ish, ish, ish, rugi-rugi (sapa yang makan cili tue terasa la pedasnya kan?) hahaha.

Kamera

Akhirnya. Aku memilki juga camera sendiri. Hahahaha walaupun berat sewaktu nak beli tu, fikir punya fikir akhirnya aku beli juga. Setakat nak bergambar boleh lar. BUkan lar nak jadi macam profesional tue. Gambar untuk aku menjadi satu kenangan terindah. Tambah-tambah aku dah berada di akhir semester. Mestila gambar ni penting dalam hidup kita kan? Gambar kan memberikan seribu satu makna tersirat. Hehehe walaupun aku agak lambat memilikinya, tapi aku bersyukur walaupun tidak memiliki D3000 tapi tetap ada untuk bergambar.

So ini adalah antara gambat yang aku tangkap pada minggu pertama pembelian camera. Hahahaha hidup ku tak lengkap tanpa camera.



My 1st camera picture ever


Kipas pun boleh beb hahaha (actually tgh bergerak kipas ni)


Pemandangan depan bilik aku.. menarik kan? hahaha


Again, depan bilik.... harum semerbak (sehingga menakutkan hahaha)



Kalau dapat minum..... pergh sedap betul

Again, pemandangan.....


Berbaloi atau tidak aku beli, bukan persoalan. Yang penting aku puas mempunyai sebuah camera yang dapat merakam segala detik2 manis terakhir aku di sini. Hehehe (sebenarnya dah puas aku menangisi meratapi betapa lajunya duit aku berjalan huhuhuhu SEDIH!!!!)

Ok lar sempena chinese new year yang akan datang tak lama lagi, ha ini gambar untuk semua yang menyambutnya. Hahahaha (tak ada keje, biasa lar tu). Happy Chinese New Year everybody.



Lokam....





Happy Chinese New Year

Ciao

aurafitra

0 comments: