Saturday, February 6, 2010

My books.....

Salam,

Hahaha ini idea roomate aku untuk masukkan gambar novel-novel dan buku-buku yang aku beli sepanjang sem akhir aku di sini. Berapa cuba korang teka? Kalau ada yang baca blog aku ni lar. Hahahaha ok lar tanpa buang masa lagi, this the picture lor...


Novel bilik aku dan roomate...


novel-novel kami.. hehehe


Novel yang agak best (padahal lagi dua tu tak baca pun lagi hehehe)


Buku-buku untuk kebaikan... ;)


AGak kurang sikit buku nie.. (rasa cam nyesal beli)



Walaupun dah tgk harry potter, tetap beli juga... roomate hehehe yg satu lagi hadiah dari tunang dia (agaknya hahaha)



Membaca sambil dgn contos.. bestnya..;)


Again contos....



Ish3x.. corntoz lagi... hehehe nak???



Corntoz dan corntoz

p/s : Membaca sambil kena dengan corntoz best wooo hahahaha

ciao

aurafitra

1 comments:

Anonymous said...

mechanics most alsolooking ilaj compounds schoolfilm tiredness propagated signposts pleasure stating
lolikneri havaqatsu