Saturday, October 2, 2010

Open House And Movies

Salam,



Open house dah menjadi tradisi rasanya. Hari ni sahaja, dua buah rumah aku pergi untuk open house. So thankful for the invitation. I am full. Really. Although i dont feel it suit with my selera, but i still enjoyed the food though. Cant complaint. Orang menjamu, tak kan nak komplen pulak kan?? Hahaha aku ni bak kata orang lar.. tolak batu, kayu, besi jer tak makan, yang lain semua makan. Rezeki, mana boleh tolak. Betul tak? Cuma kalau tak sesuai dengan selera tu, there are no 2nd time lar. 1st time kalau tak kena tu, there will be no for the 2nd time. Hahahahahaha guarentee that. Tapi kalau kat rumah orang, tak ada lar macam ni.  I know how to behave, accordingly. 


Then, its time for me to takes time watching all the movies in my hard drive. I dont even watch even one movie or tv drama which i really enjoyed watching actually. So tonite, by hook or by crook, i 'm gonna push myself watching, finishing the series though. Currently Unnatural History, and of coz my favourite Supernatural and Smallville though. Hahahaha Without this two, feeling  like incomplite lar. Hahahaha Nak tak nak malam ni memang kena tengok nak habiskan. Kalau tak asyik teringat jer. Nak buat macam sekali layan, bukan aku yang layan, laptop yang layan aku. Hahahaha ok lah thats for now. Till next time. Ciao!

aurafitra

0 comments: