Sunday, January 31, 2010

Should or shouldn't?

Salam,

Macam kenal kan title kat atas tu. Hahahaha itu lah title dalam fb aku. Aku pun sebenarnya tak tau nak letak tajuk apa dah waktu nak menaip ni, letak jer lar tajuk ni, sebab ini juga yang aku nak postkan. Should i or shouldnt i?

Kamera.

Its my dream actually nak ada satu camera kepunyaan diri sendiri. Dengan menggunakan duit aku sendiri. Tapi sampai ke hari ini, masih aku tak mampu untuk memlikinya. BUkan tidak mampu, mampu cumanya mungkin lepas dengar nasihat ibu tercinta, perasaan tu jadi ragu. Entah lah, aku masih memikir, macam aku masih memikir samada nak sambung atau tidak pengajian aku ni. Perlu ker tidak aku beli ni. Yang berkenan dah jumpa, semuanya tersedia, cuma menunggu keputusan hati aku ni macam mana. Ini akibatnya andai 'otak' terlalu mengambil tempat. Semua segi aku fikir. Baik dan buruknya. Entah, setakat ini aku masih tiada jawapan, andai jawapannya nanti tiba, akan aku war-warkan. Hehehehe mungkin Isnin jawapan boleh agaknya??? Hahaha

Handphone.

Ini satu lagi. Sebenarnya tiada dalam perancangan pun nak tukar handphone, tapi bila dah tolong kawan-kawan survey ni macam berminat pulak. So far, speanjang aku mulakan journey baru (sebaik tamatnya sekolah menengah), aku hanya pernah memakai 4 hp jer. 4 jer, bayangkan, kalau orang lain aku rasa bukan main banyak lagi. Yang pertama hadiah daripada bonda tercinta (hilang maybe terjatuh dalam CAB kat kl huhuhu), yang kedua ihsan daripada abang sebab dah tak ada hp. Dua hp pertama adalah pemebrian orang. Yang pertama aku beli menggunakan duit aku, ketika tahun 2 di KL. Secondhand. Dan yang terakhir, hp sekarang yang aku pakai ni, siap sebiji macam roomate aku sekarang. Sebabnya kami beli sekali. Hahahaha

So macam nak tukar jer hp tanpa jual hp sekarang, sayang sebab beli sendiri. Hehehe entah lah, masih juga memikir hahahahaha. Keputusannya nantilah aku berikan. Tapi yang pasti, hp untuk ayah tersayang tetap akan aku belikan. Hehehehe

Oklah itu jer lar, memandangkan cuaca yang amat panas ni, aku nak mandi, dan nak restart laptop ni. Line dah macam apa.. hehehe ciao!!!

aurafitra

0 comments: