Tuesday, May 5, 2009

:: Berakhirnya Satu Perjuangan Yg Blm Selesai.


Salam,

Hari ni adalah hari terakhir final exam. So happy lor. Setelah bertungkus lumusbberminggu-minggu (eh bertungkus lumus ker) akhirnya sampai juga ke destinasi terakhir. Yg penting sekarang aku boleh melakukan perkara-perkara yang telah aku tinggalkan berbulan-bulan. TIDUR terutamanya. Hahaha.... without hesitation aku akan tdur sepuas-puasnya. Huhu

Next week, Isnin aku akan memulakan latihan industri @ praktikal di kl. haiya ada takut juga ma...
vr costly lor duk sana. terpaksa lar kais pagi makan pagi, kais petang makan petang lar nampaknya aku. Hehehe So far ini je lar yg dapat aku updatekan. d welcoming days, weeks or month, tak tau lar whether i've got time or not updating this blog.

Malam ini aku malam melayan supernatural season 4 episode 12-20, push, f&f. Cerita yang terpaksa aku tangguh tgk kerana exam. So marathon lar malam ni. Hehehe jgn jeles ea people outhere. nak dl lar.. hehe



m fikri


0 comments: