Monday, May 25, 2009

Madness Weekend & Monday Blues.....

Salam,

Isnin! At the moment, hari yg paling tidak aku suka. Usah ditanya mengapa. Semua rasanya dapat meneka kenapa, mengapa dan seangkatan dengannya. Hahaha.... Susah untuk aku membuka mata tatkala jam menunjukkan angka 6.30 pagi. Walaubagaimanapun, suka atau tidak, nak atau tak nak, aku terpaksa juga mencelikkan mata melihat matahari yang menyinarkan wajahnya. Tidak terdaya rasanya aku dan juga rakan sebilik. Ada juga berniat untuk mengambil mc, tapi siapa kami? Ingat semua dah bekerja ke apa? Hahaha... tak pasal-pasal kena ulang buat praktikal ni. Cukuplah sekali. Dua bulan umpama bagai dua tahun aku menunggu untuk kembali ke pangkuan universiti kesayangan aku. (sayang ker?) Hahaha. Tambahan pulak semua staff kat sini dapat gaji. Lagi la membuatkan hati ini semakin menggelegak bak gunung berapi sblm memuntahkan laharnya. Hua hua hua

Semalam, Ahad aku sekali lagi membuat kerja gila. Gila?? Tak lah gila sangat pun. Tapi bagi aku gila lar juga. Bukan nya aku tak tau esoknya aku 'bekerja'. Tapi kerana mengikut hawa nafsu, "duit' yang selama ini dapat ku simpan terbuang begitu sahaja. Sedikit regret di situ, tetapi yg penting aku puas. Hampir semua shopping complex di bandaraya Kl ni aku dan Chee redah. Sebuat sahaja apa. Sogo,pertama,klcc,sungai wang,times square, pavillion.. Semuanya aku redah. Dan semuanya semata-mata kerana Night At The Museum 2.


Bayangkan, begitu susah untuk kami emndapatkan tiket. Di KLCC tak usah cakap. Ini dekat time square n pavillion pun susah. dari kul 12 tengahhari, hanya kul 6 petang tiket yg kami dapat beli. So terpaksa lar menuggu empat jamj sebelum jarum jam menunjukkan angka 6. Waktu sebeginilah sebenarnya sungguh menguji keimanan. Itulah semua tempat telah aku redah. Hahaha.. Buang masa sungguh aku. Nasib baik semua baju dan seluar aku dah basuh dan ion. Fuiyo! Aku ion baju.. Bukan senang nak tengok aku ion pakaian aku. Sekali sekala bolehlah. Tp macam sekarang, nak tak nak terpaksa. Bukan ada sapa pun yg nak ion kan? hehe..

So, back kepada cter ni. Secara jujurnya aku bukan lah minat sangat. Satu punya dulu pun sekadar tengok jer. But actually, its fun though. Vr fun n yg pntg i'm enjoyed watching this movie. Satu dewan boleh dikatakan tergelak dengan gelagat semua di dalam filem ini. Dari 5 bintang, i'm gonna give 4 star. (tinggi tu aku kasi).

Itu citer pasal Night at the museum 2 dan bagaimana aku menghabiskan hari ahad aku. Tetapi, ada yang menarik yang akan berlaku pada minggu ini. Apakah itu? Hahaha Actually ada dua perkara yang akan berlaku dalam minggu ini. Satu boleh dikatakan happy, n satu lagi aku tak nak pun kena benda nie. Haha Oklah, yang bestnya, hehe Terminator Salvation!!!!!! Huiyo tak sabar aku nak tengok khamis ni. kalau sempat mesti aku tengok juga khamis ni. Kalau tak sempat weekend lah nampaknya. hahaha Mesti best tue. John Conner. Dah tgk thriller dia. Fuiyo quit gempak sei... Tak sabar betul...


Dalam aku happy nak tengok terminator ni, esok nya, result full keluar. Adoiiiiii... Apa macam ni. baru saja nak happy-happy. Sudah bikin gua sakit hati ma... Malasnya aku nak tgk reslut. nak tak nak kena tgk juga. Apalar nasib aku agaknya. Ish.. kalau di fikir bikin haru biru jer. Bukan nya buat gua tenteram pun. Apalar nasib badan sem lepas. Ish...ish.. (sekali bos dtg da.. terus minimiza.. tunjuk rajin terus, nasib baik dia patah balik) hehe

Oklah, sofar itu jer yg berlaku dalam hidup aku hujung minggu lepas. Nak update lagi tp bos asyik lalu depan aku jer. Terpaksa lar aku mengundur diri. oklah aku undur diri dulu. Sblm bos nampak aku buat apa. Nasib aku aku kenal cara jalan dia. Dr dgr tue dah bo tau. Hahaha ciaw

0 comments: