Friday, May 29, 2009

Terminator Salvation

Salam,

Sikit je aku nak post kali ni pasal cter nie. Kejap lagi aku dah kena buat keje. So semalam, aku bersama empat orang kawan bersama-sama bergerak menuju ker KLCC sebaik selepas menghabiskan kerja yang bertimbun. (bertimbun ker) hahaha.. master mind behind this tak lain dan tak bukan, Adik. Maka dengan tak sabarnya aku pun pergila menuju ke klcc dgn tergesa-gesa. Hahaha

So, how's the movie? Hehe. Aku? Bagi aku movie nie best dan secara jujurnya aku lebih suka movie ni dari night at the museum 2 hari tue. From 5 star, i'm gonna give 4.5. Dah tinggi dah tu. Tapi kan antara kami berempat kan, ada juga yang tak puas hati dengan cter ni. Aku pun tak tau kenapa. Macam persoalan yang dia ajukan dekat kitaorg. Penat juga nak menajawab. maklumlah nak ingat balik 1,2,3 tue bukan nya just 'pop' kita boleh ingat kan? hehe so aku nasihatkan kepada sapa yang nak tgk tue, better tgk dulu yg before nie. Kalau tak sediakan siap-siap jawapan apabila ada yang bertanya.Hehehe.. jangan marah abang remy... Abg Remy kan macho orang nya. hahaha. (ish jgn lupa bayar hutang aku. wakakaka) gurau jer tue.

Oklah aku nak buat kerja dah. Sabar jer lar.. penat-penat... ciaw

0 comments: