Monday, June 1, 2009

Aku "KECHEWA"

Salam,



Pertamanya, i have no idea, at all, to post this new n3 here. Maklumlah pagi-pagi macam ni, dekat office, buat kerja yg aku pun 'blur' macam mana nak ada idea. Hehe Tp hari ni betul-betul memberi satu kekecewaan kepada diri aku, malah aku percaya begitu juga dengan kawan-kawan aku yang lain. Aduh! Ingatkan di bulan baru ni, dapatlar membawa sinar baru untuk aku dan kami. Tetapi sebaliknya pulak.. Dengar hot fm pagi tdi, hari ni genap 25 tahun tv3 bersiaran kat Malaysia nie. Itukan berita happy!! Aku pulak lain yg aku dapat.. herm sabar jerlar...




Apa yang "KECHEWA" sgt tue? Citer bukan main cter, tp x tau pun apa yang menyebabkan aku kecewanya.. Hahaha bagus betul aku nie. Dalam kuciwa tue sempat lagi bergelak ketawa.. Biasa, apa yang orang nampak diluar tak sama dengan apa yg di dalam. Tengok, sekali lagi aku tak bagitau kenapa. Hehe Ok dengar pengishtiharaan ini.

'Dengan mohon perkenan UTM, hari ini bersamaan dengan 1 Jun 2009, diishtiharkan bahawa keputusan peperiksaan semester 2 sesi 2008/2009 telah pun keluar'.

Huhu.. hari yang selama ini aku takutkan tiba juga. Dah tue tgh sedap-sedap aku tidur malam tadi, dalam kul 1 pagi lebih, sahabat aku pulak call bagitau result yang tak best nie. Aduh, tepuk dahi aku. Tgh sedap melayan mimpi yang entah apa tu. Hehe jgn marah Choon Ming, i appreciate that.. tq (from the bottom of my heart hehe). Terus aku tak leh tdur lepas tu. Sabar jer lar.. CGPA aku turun bagai apa jer. Ish bayk tue.. 1.1 byknyer turun. Namkpak macam sikit kan? Padahal disaster bagi aku. Bukan 0.01 tau. 1.1 tue. Aduh pengsan aku hari ni. Huhu.. Walaubagaimanapun kecewanya aku, aku masih bersyukur kerana aku masih mendapat lebih daripada apa yang aku jangkakan. Mana tidaknya, paper killer macam OSHA tue dari angka C ker B kira ok lar tue kan? Kira tak ada lar dalam transkrip aku huruf C tue. Cantik juga lar result aku tue. Hehe..



Sedapnya LAKSA ni...

Itu pasal result, ni pasal lain pulak. Pagi ni aku datang office, sekali diorg buat laksa tue. Tgk sekali bukan main sedap lagi. Tp malangnya (eh bukan malang, beruntungnya) hari nie aku berpuasa. Herm.. terliur aku... Itulah cabaran org berpuasa. tak perlar dkt sini lain, dekat alam yg kekal lagi byk kebaikannya kan? heheh byk lar aku.. huhu



King of Clay Court. RAFA

Itu pasal laksa, ini pasal sukan kegemaran aku nie. Tennis. KING OF CLAY, RAFAEL NADAL loss his fourth round match to ROBIN SODERLING 2-6, 7-6, 4-6, 6-7. Isn't amazing for soderling?? Hahaha Cuba kita bayang kan, raja gelanggang tanah liat dan dianggap terbaik sepanjang zaman telah kalah digelanggang yang dia tak pernah kalah?? 31 perlawanan di Rollang garros tak pernah kalah, tapi kali nie dikalahkan oleh seorang pemain sweeden ranking currently 25 in the world. haha (aku sbnrnya bukan fan nadal. Sory fan nadal. Aku lebih suka Davydenko. But sometimes i prefer roger of coz. Soderling pun sbnrnya antara pemain yang aku suka tengok dia main. dalam fantasy tennis yang aku main, dia pernah masuk dalam dorup aku tue hehe) Sungguh amazing lar dia. roger pun baru dua kali kalahkan nadal dekat tanah liat. Itupun bukan dekat grand slam. Hehehe


Inilah rupa Robin Soderling bagi yang tak tau...

0 comments: