Tuesday, July 7, 2009

Salam,

Akhirnya, setelah beberapa hari aku cuba untuk mengupdate blog ni, hari ni berjaya juga aku. Bukan lah busy, bukan juga cuba membzkan diri, tapi hari-hari terakhir praktikal minggu lepas sungguh membuatkan hidup aku kelam kabut. Banyak sungguh perkara yang perlu di selesaikan terlebih dahulu sebelum aku meninggalkan bumi Kuala Lumpur@DBKL ni. Banyaknya perkara tersebut sehingga tidak terhitung rasanya untuk aku mengira. Kiri, kanan, depan dan belakang, ada sahaja kerja yang perlu diselesaikan. Sehinggakan tidak sempat untuk aku berjumpa dengan semua kakitangan di situ memberikan salam terakhir.

Pagi-pagi hari ni sebenarnya membuatkan otak aku beku. Beku dari mengeluarkan idea-idea yang entah apa dan selalu aku updatekan di sini. Walaupun beku tapi tidak lah sebekunya, aku masih dapat mengingati beberapa perkara yang hendak dipostkan di sini. Pasal, 'Hari Terakhir LI', 'Kerana Nila Setitik, Rosak Susuk Sebelanga' dan 'Here I Am'. Tajuk-tajuk ni semuanya sudah tertulus di dalam blog ni, cumanya tajuk sahaja yang sempat aku tuliskan. Isinya? Herm, tunggu bulan lain lah agaknya. Seperti yang telah di katakan, aku sedikit sibuk dengan 'aktiviti' yang entah apa ni. Hehe.

Aku rasa juga hari ni aku tidak dapat untuk 'update' blog dengan n3 yang panjang. Masih ada perkara yang belum diselesaikan. Masa 24 jam itu sebenarnya sudah cukup untuk kita yang bergelar umat manusia ni dalam menjalani kehidupan seharian. Tetapi oleh kerana manusia ni terlalu 'bijak' dalam menguruskan masanya, itulah akibatnya. Serasakan 24 jam itu tidak cukup untuk kita menghabiskan segala perkara yang perlu di selesaikan. Bijak,bijak,bijak! Bijak sikit dalam menguruskan masa yang terhidang di depan kita. Jangan sia-siakan dengan perkara yang 'lagha'. So, nantikan n3 yang terbaru (kalau ada yang menanti lar) coz kelas aku kul 10 ni. My 1st class this semester. Nak tak nak, got to go. Semalam dah ponteng. Huhu.. back in here UTM...

aurafitra

0 comments: