Saturday, August 15, 2009

Dah Boleh Letak KOMEN/Bila Nak CUti NI????

Salam,

Setelah puas aku cuba untuk 'menukar' setting blog ni supaya boleh di letakkan komen, akhirnya berjaya juga. Kira, penat lelah selama aku mencuba ni berbayar la jugakkan??? hehehe penat ker? Macam tak jer.. Kira sesapa yang nak tinggalkan komen, boleh lar berbuat demikian. Kalau nak lar, kalau tak nak pun tak apa, tak larang pun. Huhu Itu jer nak bagi tau sebenarnya. Tak ada apa idea pun nak pos kali ni.

Dalam ketiadaan idea itu, aku masih memikirkan kenapa UTM masih belum ditutup oleh kerana serangan epidemic H1N1? Nak dikatakan tiada serangan, bermacam-macam aku dengar. Bukan lar meminta bukan juga mengharap. Bagus lar kalau 'realitinya' tak ada lagi serangan yang berjaya menembusi pintu pagar yang baru sahaja siap dibina keliling UTM ni. Agaknya lar tu, kerana kekebalan pinti pagar baru itu, maka serangan itu gagal menembusi ruang udara UTM ni kot.. Macam tu alhamdulillah, kira berbaloilar bina pagara satu UTM. Betul tak? Hehe bukan apa, aku ni mengharap sangat cuti. Bayangkan daripada praktikal dulu sampailar sekarang, aku belum menjejaki lagi bumu sungai siput rumah kesayangan aku tu. Setakat balik Rawang apa kelas, balik kampung lagi best. Bayangkan berapa bulan? Walaupun aku ni tak suka balik, ada ketikanya kita perlu juga balik untuk merehatkan minda dan badan ni. Yang dah balik selalu tu lain lar. Ha Panaih!!!! No Offence bro!! Dan dengar kata nak cuti after convo ni. Hopefully so!!!!

Oklah, aku cuma nak bagitau yang korang dah boleh letak komen kat blog ni. Bukan macam dulu lagi. Just suarakan apa yang korang rasa either setuju, tidak, gembira, marah, atau sebagainya. Aku sedia menerimanya dengan tangan terbuka. Hahaha kononnya lar.. Ok lar.. ingat nak menyiapkan asignment bi ni, dan lepas tu nak buat asign TM pulak. Just mengharapkan aku mendapat 'semangat' dari Yang Atas. Dan kesempatan ni, bersama-sama lar kita sedekahkan al-Fatihah kepada almarhum Ustaz Asri yang telah meninggal dunia. Kita kehilangan seorang pejuang yang sangat mencintai agama Allah ini. Al fatihah....

aurafitra

0 comments: