Saturday, August 29, 2009

JUADAH BERBUKA 29.8.09

Salam,

Hari ni juadah aku seperti biasa. Nasi putih, sedikit kuih dan muih (bukan sedikit), dan juga air untuk di minum.. of coz lar untuk minum kan, habis tue takkan untuk mandi pulak! Hahaha. Tapi yang mengejutkan aku dan Ajai, masih ada lagi harga serendah 50 sen. Aku apa lagi, laju menyambar. Rugi lar kalau tak sambar tu. RM 1, aku dapat dua jenis benda atau barang. Syukur-syukur. Boleh percaya tak? Percaya lar. Serendah 50 sen tue. Tak sangka lak aku. Moga murah rezeki Pak Cik tu. Amin... So serba sedikit inilar juadah aku pada hari ni.

JUADAH BERBUKA



Juadah berbuka : Nasi Putih berlauk + Tauhu + Air + Kuih muih. Harga?? kat bawah



Lagi sekali gambar semua juadah aku.. hehe :P



Air Tauhu@ AJai panggil yong tau fu.. hahaha RM 0.50



Kuih Karipap: 4 ketul RM 1 (murahkan??)


Air Tembikai Susu = RM 0.50 Murah juga kan?? Caya tak??



Nasi putih + Ayam masak merah + tempe goreng sambal kot + tak tau la nama dia= RM 3.50 Muarh tak? Ha, murah...


JUADAH LEPAS TERAWIH



Kuih muih = RM 1


MUrah tak semua yang aku beli? Kalau nak dapat ni kat kl macam tak percaya kan? Itulah mungkin sudah namanya rezeki aku pada hari ini. Terima kasih kepada ajai kalau tak tak dapat aku harga serendah 50 sen tu. So inilah rezeki aku pada hari ini. Amin Sedihnya tengok singgah sahur hari ini. Semoga mereka tabah mengharungi hidup ini. Ya Allah, kesiannya.... Terima kasih kerana aku masih dikurniakan semuanya walaupun tidak semewah mana, hidup aku dalam serba sederhana ni sudah cukup aku mensyukurinya.


aurafitra

0 comments: