Sunday, January 3, 2010

Another Short Entry

Salam,

Another sjort entry. Hari ini dalam sejarah. Aku mengantuk awal!!!!!! So sleepy lar. Aku pun tak tau kenapa aku boleh semengantuk ini padahal selama ni kalau tak ada kelas pagi, jangan harap aku nak mengantuk awal. Maybe antara sebabnya.

1- Aku tengah bertungkus lumus menyiapkan PSM@THESIS aku. Otak aku berjalan memikirkan idea untuk mengarang ni.

2- Aku tengah mengadap PSM@THESIS. Kiri kanan aku nota dan buku yang perlu dirujuk untuk memilih ayat yang sesuai.

3- Aku tengah pening memikirkan ayat terbaik untuk PSM@THESIS ini. Sehinggakan membuat otak aku tidak lagi berfungsi dengan baiknya.

4- PSM@THESIS>......

5- Dan PSM@THESIS....

6-Dan lagi PSM@THESIS................... Arghhhhhh..............

Perlu ker aku buat nescafe???? Caffein lagi???? Arg tidak!!!! Lagipun aku dah siap bahagian yang perlu aku buat, so boleh lar aku tdur dengan nyamannya. Esok nak tak nak, aku kena bangun awal nak pergi library. Apa lagi kerja dl dan dl dan buat bahagian yang belum siap. Kakaka

Oklar ciao, aku nak tdur dulu. Selamat malam semua. :P

p/s: Kalau aku tdur, buatnya aku melayan citer apa2 dulu kan teruk namanya.. hahaha

aurafitra

0 comments: