Friday, January 1, 2010

Satu Permulaan

Salam,


Hari baru, bulan baru, tahun baru, dekad baru. Semuanya merupakan permulaan kepada sesuatu. Tapi aku, sebaliknya. Ini bukanlah merupakan permulaan terbaik aku. Adakah ini merupakan satu pentanda? Entah lah, aku bukan seorang yang mudah percaya kepada perkara seperti ini. Cuma kadang-kadang fikiran tetap pergi menuju ke arah itu. Entahlah, kalau dah tak tau nak buat apa, fikiran pun mula lar melayang sejauh mungkin, sampai ke mana pun aku dah tak tau.

Malam ni aku habiskan dengan membaca blog-blog orang. Tengok pengalaman, catatan suka dan duka, nasihat dan sebagainya. Kadang-kadang mebaca blog orang ni timbul juga perasaan iri hati. Yer lar, kita dekat sini, orang lain belajar nun jauh entah di mana. Bila lar aku nak sampai kat tempat orang macam tue. Hanya Tuhan yang tahu. Tapi, aku percaya setiap daripada kita mempunyai jalan yang telaj di tetapkan. Aku di sini dan mereka di sana. Masa depan sapa yang tahu?

p/s : Boring yang amat. Nak buat psm tak ada mood lagi.. nak tdo dah terlebih tdo.. aduh!!!



p/s 2 : Tadi makan satay ngan Remy. Sedap gak.. agak mahal lar juga .50 sen satu.. hahaha yang penting perut aku berisi.
p/s 3 : Sejarah! Hari ni aku tak sentuh nasi langsung!!!

aurafitra

0 comments: