Sunday, January 3, 2010

PSM, MAKAN dan TIDUR

Salam,

Sejak dua menjak ni, itu jer la keje aku. BUkan aku yg cakap pun, kawan aku sorang tue yang cakap. Sapa lagi kalau bukan abang Remy. Setiap kali dia datang bilik, mesti dia nampak aku tengah buat PSM. Kalau tak aku tidur, dan satu lagi yang wajib tue la apa lagi kalau tak makan. Hahahaha So maybe mulai sekarang, ini jer lar kerja aku. Makan, tidur dan PSM. Padahal assighnment lain banyak jer lagi nak kena buat. Tak apa, kita utamakan yang penting dan besar kerja dia. Hahahaha




Ni semua bahan rujukan yang telah di susun dengan kemas kembali. Kalau tak, memang selerak meja aku ni sampai katil pun singgah sebagai tempat landing nota-nota dan bahan rujukan tue. Hahaha Ok lar, itu jer aku nak bagitau, bukan apa pun. Hahaha saja nak buang masa update blog ni. Ciao

p/s: Bukan nak tunjuk rajin ea.. saja jer ni, just for fun..

aurafitra


0 comments: