Saturday, January 2, 2010

Just Another Day

Salam,


Semua apa yang dirancang musnah sama sekali. Hahaha Adakah disebabkan cuaca ataupun diri aku sendiri? Entah lar, tapi yang penting aku rasa dua-dua menyumbang kepada musnahnya perancangan aku hari ini. Semuanya pergi entah kemana.

Walaupun semuanya bermula dengan tidak baik, tapi hari ini satu perkara menggembirakan telah berlaku dalam hidup aku. Apa yang aku tunggu selama ini akhirnya masuk juga. Hahaha apa lagi, my scholarship lar. Lama menunggu akhirnya masuk juga. Huhu. Apalagi aku dengan Ajai pun enjoy lar. Bukan enjoy apa pun, makan jer. Banyak juga lar aku makan hari ini. Semuanya makanan segera jer. KFC, dan BURGER KING. Banyak tak? Entah lar, kenapa hari ini aku nak makan banyak jer, mungkin tension kot sebab psm tak start2 lagi. Hahaha







Oklar, ciao, aku terpaksa memaksa diri untuk meneruskan tugas-tugas seorang pelajar. Caiyo!!!!

p/s: Hari ni sekali lagi aku tak sentuh nasi. Tapi.... hahaha

aurafitra

0 comments: