Saturday, January 23, 2010

Legion dan Makan Hahaha

Salam,

Legion

Cerita ni memang di nanti-nantikan aku dan juga member-member aku. Akhirnya keluar juga. Aku pun apa lagi, mula lar memancing diorang nak pergi tengok. Tapi tak ada lar aku ajak sume, siap ajak kawan aku bernama Mai lagi (seorang perempuan) hehehe. Kitaorang macam dah lama nak gi kuar tengok wayang, tapi tak berkesempatan lagi. Hari ni, berjaya juga tapi kami keluar bertiga, aku, dia dan sapa lagi kalau bukan Ajai.


Tiket aku dan Ajai beli awal lepas teman Ajai tukar tayar motor dia dan grip handle tue lar. Malangnya nasib Ajai, pisangh berbuah dua kali. Huhu still the same beb. Hahaha Nasib apa lar malang Ajai. Yang pasti bukan salah aku. Not my fault Ajai. Hahaha Tiket jam 8.45 malam. Tapi oleh sebab yang nak ambik aku tue perempuan, nak buat macam mana, janji 8.15, datang mesti lambat punya. Hahaha jangan marah Mai n girls out there. I'm not being prejudice here, just say wut i feel though. Hahaha But its the truth bai!!! So we all sampai tepay-tepat jam 8.45 malam tue. Masuk jer terus cerita tue start.

So, macam mana citer dia? Herm entah kenapa aku suka cerita ni. Walaupun Ajai tidak beberapa menyukainya, bukan kerana tema cerita nie, tapi dia kata kurang action. Yes its true. Tapi bukan itu yang aku lihat. Aku melihat dari aspek something differ from orang lain maybe. Jalan cerita? bukan aku untuk komen. Tapi cara dia oleh cerita tue, kira suit me well lar. Tak tau kenapa. Maybe aku meminati cara lakonan lead actor dia, Paul Bettany tue kot (betul ker tue nama dia). Yang aku pasti, he's english. And like it or not, i love every actress or actor from same region. Haha maybe kearan accent dia kot. Hahaha but overall its good for me. Orang lain? I dont give a damm what they thought. Haha so you'r. Dont give a damm bout my opinion. (entah kenapa aku rasa macam kasar jer ayat aku nie, geram kot, line internet malam ni macam apa jer. TERUK. CELCOM, improve your service plz.. We paid not free man!!!). Eh lupa nak tulis. Cerita ni maybe bercanggah dengan agama kita. Jangan mudah terpengaruh. Setakat ingin enjoy atau melihat. Dont take it to our heart lor. Yang pastinya, diorg nie juga ada bermacam-macam idea tentang bentuk angel tue sendiri. Angel dalam legion dgn supernatural, totally berbeza. Dalam supernatural, human body just sebagai badan untuk di bumi. Tapi dalam legion, macam angel tue macam kita jer. Dan satu lagi, dalam supernatural, manusia tak boleh melihat 'the REAL' angel.. tapi dalam ni macam boleh jer.. well ups to you... (senyum)

Makan

Oleh kerana Mai ni orang Johor, dia pun bawa lar kitaorang makan dekat Bandar UDA. Where the hell is the place, i dont know. But what i know, not very far from angsana and make it clear, Mydin. Hahaha So apa yang aku makan? Tak tau nak makan apa, so aku pun pilih lar Mee Hailam plus tea ais. Walaupun aku tau minum tea ais tak elok nak wat cam mana, itu jer aku rasa cam ok kat situ. Hahahaha Ajai apa lagi, tiru aku lar. Bukan nak pilih sendiri hahaha Mai memilih sepinggan meehoon goreng dah tea tarik. Hehehe so enjoy the picture. Enak tak?


Wedges


Fries

MeeHoon Goreng

Mee Hailam

aurafitra

0 comments: