Saturday, January 16, 2010

Genting + Secret Recipy

Salam,


Akhirnya, aku berjaya juga menulis sedikit coretan yang berlaku dalam hidup aku di sini. Rasanya sejak pergi Genting hari tue, aku cukup malas nak update blog nie. Entah kenapa pun aku tak tau. Bukan tak ada cerita yang nak aku kongsi kan bersama, tapi tue lar, malas beraja di hati. Hehehe Banyak cerita yang kalau mampu nak aku kongsi bersama, tapi tgk juga kepada keadaan. Kalau aku masih 'larat' hendak menggunak jejari ni menaip, insyaAllah, aku teruskan niat itu.

Genting

IT WAS FUN!!!!!! VERY FUN!!! Kami bertolak tengah malam dan perjalanan hanya mengambil masa lebih kurang 4 jam sahaja. Nak tak nak terpaksalar kami menapak tepi jalan tidur dalam bas. Nasib baik dekat area setapak tue ada McD (my favourite hehe) boleh lar lepak sebelum aku dengan kuatnya kata 'kenapa tak pergi MAsjid?'. Mungkin kehendak Allah, daus dengar, dan kami pun bergerak lar ke Masjid berhampiran (nasib baik aku familiar tempat ni, kat gombak katakan, my playground dulu hehehe). Pastu kitaorang pun mulakan lar journey menuju ke Genting. Banyak perkara yang sebenarnya berlaku di luar dugaan aku. Yer lar, Genting bagi = GAYAT. For those yang memang just like me=GAYAT mungkin akan dikir dua kali kalau nak pergi genting. Tambah-tambah bila kena guna CABLE CAR. BUt it turn out OKEY! Unbelieveble aku manage untuk tidak takut sepanjang dalam CABLE CAR tu. Padahal, inilar yang aku paling takut. Hehehe So sampai jer, kitaorang apa lagi teruskan permainan. Hampir semua dekat OUTDOOR tue kitaorang cuba kecuali yang (apa nama entah, lupa lak) sebab ramai sangat beratur. Lagipun aku rasa cam masa tak cukup jer. Pembetulan ea, kitaorang tue tak termasuk Abang Remy. HeheheDia main sekali jer, sebab dia TAKUT+GAYAT. Hahaha Dan sekali lagi aku juga tidak mempercayai diri aku dengan bermain ROLLER COASTER and so on. Inikah aku? Hahaha the different Fikri though... To be honest, i'm very afraid of HEIGHS and SPEED. Tapi akhirnya aku berjaya juga atasi my WORST NIGHTMARE. Hahaha So serba sikit ini lar gambar sepanjang aku dekat genting... check it out!



















Sakitnya hati nak menunggu dia upload. Sory guys, line prob kot, tak boleh upload gambar banyak. Banyak lagi nak tunjuk gambar ni. Tapi mungkin tak ada rezeki. Tapi aku masih mencuba (tak tau lar kalau lepas ni boleh pulak kan. Waktu aku tulis ni aku dah fedup so aku teruskan dengan aktiviti satu lagi hehehe)

Secret Recipy

13.1.10... Ada apa dengan tarikh ni? Nothing special just we all having our dinner here at secret recipy hehe. Occasion??? Sambut birthday MING in Advance. Hahaha nak wat cam mana, birthday boy punya tarikh pada 16.1.10,tapi mamat ni selalu sangat balik. Tak lekat kat UTM nie, nak tak nak kena lar sambut awal. BUkan sambut apa pun, just kitaorang makan-makan sama-sama. So HAPPY BIRTHDAY bro. Actually today is ur real birthday kan? Wut do u wish for ha? Hahaha watever it is, just wish u all best man. So ini lar serba sikit gambar pada hari tue kitaorang makan. Nak tau recipy apa kitaorang makan, gi lar kedai sendiri. Hahahaha kidding.. aku tak ingat dah nama dia, yang aku tau aku makan curry laksa, syapit cheese makaroni, birthday boy makan gordon blue chicken, and remy black pepper grill chicken chop. Tapi paling sedap ialah cheese cake dia.. hahahaha


Birthday Boy... Ming





p/s: quit expensive juga kan secret ni?? but its ok.. yg pntg satisfied. isnt? :P

p/s: Aku naik semua tau kat sama termasuk sipdrman.. cuma tak ada gambar hahaha

aurafitra

0 comments: