Sunday, March 15, 2009

Hujung Minggu Yg Tension!!!!

Salam,

Hujung minggu... Memang dinanti, dan kadang-kadang penantian itu satu penyeksaan.. Setelah lima hari lapan jam sehari berkerja keras membanting tulang empat kerat, hari ini lar hari yang paling ditunggu.. Bukan sahaja mereka yg bekerja, malah golongan yg masih bergelar student. Mana tidaknya, pelbagai aktiviti boleh dilaksanakan. Ada yg memilih untuk beriadah, shopping, jalan-jalan melihat keindahan alam dan sebagainya. Ada juga yg memilih sekadar berehat dirumah, melayan enak keempukan tilam dan kelembutan batal.. melayan rancangan tv yg entah apa, dan sebagainya.. Bermacam-macam akt boleh dilaksanakan.. Bagi yg berkeluarga ataupun tidak. Hendak atau tidak sahaja. terpulang kepada individu.

Tapi anda?? Bagaimana dgn hujung minggu anda??? Aku??? kalau nak diikutkan, hujung minggu kali nie lar yg paling aku nak elakkan. Terlalu byk kerja yg hendak dibuat. Penuh aktiviti yg hendak dilakukan di dalam planner aku.. bukannya membolehkan aku merehatkan minda dan fizikal.. sebaliknya, lagi memerlukan kebolehan untuk memerah otak sedalan-dalamnya.. Aduh.. sedih-sedih.. Tapi apa nak buat, itular harga yg harus dibayar.. Dah lar td pagi baru jer habis test, sekarang dah kena lepak berumah di library nie.. Kalau nak ikut hati nie, mmg mencari bantal dan tilam lar.. Esok sekali lagi library menjadi rumah kedua ku.. Malam nie, herm.. bincg asign lagi.. Nasib baik lar ko ada Zamin.. klu tak, k.o lar aku.. (credit to Zamin nie.. Jgn tergelak sudahZamin kalau baca hahaha) ko la penyelamat kami.. hehehe bangga lar tue??? Nie pun aku sekadar mencuri masa.. Tgh mencari jurnal.. pasal Stress., Any idea bout Stress??? Asign lagi toga nak kena hantar, due date dah dekat.. Get UP Boys!!!! Dont play2 ha!!!! Termasuk aku lar tue.. Ok lar.. aku terpaksa chow dulu.. Nanti tak tercari jurnal aku.. hehe..Apa2 pun selamat berhujung minggu!!! Dengan lagu Marron 5.. sunday afternoon ;)

m fikri

0 comments: