Wednesday, March 4, 2009

Pertemuan Semula... ;)

Hari nie rasanya ada banyak yang aku nak tulis kat blog nie.. macam-macam perkara yang boleh dikira happening lar berlaku hari nie.. whether dalam kelas, or tempat lain pun.. tapi rasanya yang nie yang paling aku suka dan tunggu.. bukan apa pun sebenarnya.. dah lama dah tak buat benda nie.. ada lar dalam dua tahun dah tinggal.. hehe Sebenarnya group aku selalu lepak kat kl dulu..group yang dah dikira kamcing ar..

Before, baik aku cter latar belakang group nie.. Ada lima orang, (sebenarnya aku rasa ada lebih tapi sekarang nie jer yang aku bo bgtau).. 3 girls n 2 boys.. kami nie memang sekepala lar dah lama.. banyak buat program sama, satu unit lar kira.. jatuh bangun bersama.. cewahh.. terutama dalam program lar kan.. susah dulu nak buat program kat UTMKL tue.. banyak kena buat.. kalau lar tak dapat geng macam nie.. memang hancur program.. entah2 tak jalan.. paling best kita orang pernah buat makan malam kolej.. MPK.. waktu dengan bangganya aku berjaya menjemput menteri pengajian tinggi waktu tue.. TOK PA..rasa berbaloi kerja kitaorg waktu tue.. bukan senang nak buat kat luar UTM.. 1st time ever malam penganugerahan kolej buat dekat luar, kat DEWAN PERDANA FELDA. Nie makan malam kolej tau.. bukan u.. so sesapa yang biasa lalu kat semarak tue, tau lar.. kolej dalam UTM tue kecil jer.. berapa orang.. but we manage.. memang kat sana kitaorang selalu lepak.. kuar makan, kuar jalan2 kat kl.. boleh dijadikan cter lar selalu sangat kuar.. tapi bila kuar ngan diorang nie.. girls lar.. bukan main lambat lagi nak menunggu.. kalau janji kul 2.. klu 2.30 diorg dah ada kira baik lar tue.. kalau tak lmbt satu jam.. hahaha so taktik aku, cakap kuar kul 2 padahal kul 2.30 baru kitaorg tunggu.. pompuan.. hehe (jangan marah along n muni)..

Tapi nak dijadikan cter, semua sambung degree kat sini, kecuali sorg tue lar sebab dah keje.. kitaorg nak jumpa.. bukan main susah lagi.. harap jer satu u.. tapi klu nampak batang hidung tue dah di kira baik lar tau.. kalau tak jangan harap. yang sorg lagi tue, satu course, satu fakulti.. tapi nak jumpa pun susah.. maklumlar. semua bz.. mengalahkan pm.. hahah pm pun tak bz macam budak UTM nie tau.. (jgn marah yg terasa).. aku selalu usik diorg macam tue.. hehehe so kebetulan malam nie, yg keje tue turun sini ada kursus.. barulah kitaorg dapat berkumpul macam dulu.. like old times.. ish3x cakap pasal old times nie jadi sensitif pulak.. terutama bila teringat kat sekolah dulu.. huhu.. dapat lar kitaorg gi makan malam bersama.. tapi dah lmbt pun.. kena tunggu kelas budan tue habis kul 10.30 baru kuar makan malam.. hehe nak cepat punya pasal (takut kena tahan ngan pak guard) sampai gambar pun tak sempat nak amik.. yang pntg wajah diorg dalam fikiran.. macam2 lar update cter.. best3x...

nie la gambar kitaorg.. tak termasuk aku hehe


Sory lar guys.. aku amik gmbr lama korg.. baru macho sikit.. yg pntg muka muni macam apa jer.. haha jgn mara ea.. just 4 fun..

(pst: dak izzuddin ada jamuan makan 8 hb nie.. jeles nya aku tak dapat join.. buat lar kat johor lak wei hehehe)

m fikri

0 comments: