Monday, March 16, 2009

Suatu kemenangan!!!

Salam,

Setelah berminggu-minggu aku mencuba sesutua yg baru dalam pengubahsuaian blog nie, akhirnya aku berjaya juga.. Walaupun bukan lar secantik blog-blog yg wujud, tapi bagi aku yg baru menceburi bidang yg satu nie, kira satu kebanggaan bagi diri aku.. Hahahaha.. InsyaAllah, nantikan perubahan yang lain pula.. Masih cuba untuk belajar.. Sesiapa yg sudi tlglar mengajar.. hehe Apa-apapun, esok kelas kul 8 pagi, tetapi malangnya, jejaka-jejaka sopan telah merancang untuk 'memonteng' bersama-sama.. Hahaha tanduk telah naik.. Apa nak jadi nie fikri??? Sedarlar wahai member-member ku.. termasuk lar aku.. wahahaha Penat sehari suntuk mengadap laptop nie, so ingat nak balas dendam lar nie dekat tilam dan bantal??? Bijak (3 time syndrome).. upin & ipin lar tue.. Sedihnya bila cakap pasal Upin & Ipin.. huhu Dah lar.. sedih baangat nie.. Esok jgn lupa hntr asign!!! gtg.

m fikri

0 comments: