Tuesday, March 24, 2009

Malam Umpama Siang...

Salam,

Selasa, 3.59 am. Pagi-pagi nie, terasa ingin post something dalam blog nie.. Tapi nak menunggu dia buka blog nie bukan main lama lagi.. teruknya line dia.. ingatkan pagi2 cam nie, org lain semua dok pakat tdor tak guna wifi, ok lar dia. ini tak, macam lagi teruk dr waktu org ramai guna jer.. Haha!!! Inilah u kesayangan aku..

Ini kerana Bahana nescafe!! aku tak bo tdur!!! kelas pagi nie lak mula kul 8. Straight sampai kul 1.. maunya kalau aku tdur sekang ponteng lagi aku kelas nie. haha.. Nyesal pun ada suh Daus belikan nescafe td.. Untung pun ada juga.. dapatlah aku menelaah pagi-pagi nie.. Esok sure lar dalam kelas aku mengangguk jer apa lect ajar.. Nasib baik aku tak terpilih utk present OSHA-ILO dalam kelas.. Beruntung nya aku.. Jejaka sopan yg lain semua kena.. Haha.. kesian korg.. jgn marah bro!! Selamat lar hendaknya korg. Sekali korg present nie, dia soal lak aku.. naya aku nak jawab..hampeh!!! Beruntung2x.. kan zamin kan??? hehe..


(nescafe ke-2. Pertama nescafe ais.. tue yg kau tue.. nie buat sndr hehe)

Itu bahana nescafe, nie pasal pen pulak. Bikin gua panas betul. Tgh sedap-sedap study nie.. tulis nie, sekali pen habis dakwat daa... mmg bikin panas betul. langsung hilang mood aku.. nasib baik lar masih ada peneman org nak chat ngan aku.. Haiya.. aku tak pernah bernasib baik bila beli pen.. dakwat mesti habis.pakai tak sampai berapa hari.. paling tahan pun tak sampai 3 minggu.. betul2 bikin marah nie.. Bagus lagi pen yg aku jumpa n dapat free.. tak habis2 ink dia lagi.. yg masalahnya.. tak sedap nak pakai pen free nie.. hehehe.. Banyak songeh tul ko fikri oii..


(Ini lar pen aku yg habis ink.. Bikan gua marah nie.. main2 nie)


m fikri



0 comments: